Navigace:
12.12.2016
Imagination Festival 2016 foto report
Koncem listopadu se v holešovickém Veletržním paláci uskutečnilo další pokračování úspěšného...
3.2.2015
Fotky Smoking Fast Fingers Buena Vista Plzeň - A.Skillz
Druhé kolo 2.ročníku mistrovství ČR v balení tabáku proběhlu v plzeňském klubu Buena Vista 21.1.2015 včetně...
13.12.2014
fotky z mikulášské Broken Beatzz - AhZ & KamCZa
Po vydařeném zářijovém vydání jsme se vrátili zpět do Jazz Rock Domink Cafe oslavit Mikuláše. Vím, že se...
7.3.2017
EDISON - Space Jam Music @ Buena Vista club, Pilsen 14-01-2017
jungle / drum´n´bass
velikost: 92 MB
3.3.2013
Marco Van DJ - Club Mix Mission (FEBRUAR 2013)
dance, club mix
velikost: 161 MB
délka: 88m:20s
18.11.2012
Tomas Drex - Just for Fun - tech house mix 11/2012
tech-house
velikost: 106 MB
délka: 76m:32s
10.11.2012
Michael C - San's Sessions Guestmix (DI.FM - Progressive Channel) 25.10.2012
progressive
velikost: 140 MB
délka: 61m:13s
14.10.2012
Stanton Warriors - Live @ Breakspoll Awards (25.02.05)
breakz
velikost: 165 MB
délka: 120m:34s
Earl 16: „Hudba na Jamajce už není co bývala"
22.9.2009, úterý, sekce: novinky, autor: [PR]
Earl 16: „Hudba na Jamajce už není co bývala za dob Bobby Marleyho“ Spolu s Dreadzone do mariánskolázeňského Clubu Na Rampě už tuto středu (23.9.) dorazí také hvězda reggae, zpěvák Earl Sixteen. Tento představitel jamajsko-britského hudebního propojení v krátkém rozhovoru zhodnotil vývoj jamajské hudební scény. Podle Earla Sixteena je v ní příliš velké množství komerce, zatímco on sám ve své dosavadní tvorbě tíhne spíše k undergroundu a „roots“…
Vracíte se ještě občas na Jamajku?
„Ano, na Jamajku se dostanu většinou na takové „pracovní prázdniny“. Ale podstatná část mé rodiny žije v současnosti v Anglii, takže trávím většinu času tady, ve Velké Británii, kde také tvořím hudbu.“
Když se vracíte domů na Jamajku, můžete zhodnotit okem pozorovatele i vývoj tamní hudební scény. Určitě se hodně změnilo od dob Bobby Marleyho, ale existuje ještě šance, že by se někdo takový na Jamajce objevil?
„Hudební scéna se od dob Wailers, a tudíž i Bobby Marleyho, podstatně změnila. Je více kosmopolitní a velice komerční. Má to hodně co do činění s velkými nahrávacími společnostmi, které nechtějí vidět „roots“ hudbu na špici hitparád. Tím navazujeme i na druhou otázku – asi nemůžeme čekat, že by třeba Capleton nebo Luciano vyhráli cenu Grammy. My Jamajčané teď musíme být vděční za talent dětí Boba Marleyho a samozřejmě i na famózního sprintera Usaina Bolta.“
Váš hlas je prostě jako stvořený pro hudbu se šmrncem reggae a ragga. Pracujete v současnosti i na jiné hudbě než té, co hrajete s Dreadzone?
„Právě teď spolupracujeme s Mad Professorem hned na několika projektech. Naše hudební propojení pochází už z doby, kdy jsem se přestěhoval do Velké Británie. Premiérově jsem si letos vyzkoušel hudební produkci. Podílím se z producentské stránky na novém albu Nicka Manseha, které vyjde na mém vlastním labelu Merge Productions.“
Další články:
Dreadzone: „Hudbu chceme dělat i za deset let“
Earl Sixteen zahraje s Dreadzone V Mariánských Lázních
Britští Dreadzone míří do Mariánek!