Navigace:
12.12.2016
Imagination Festival 2016 foto report
Koncem listopadu se v holešovickém Veletržním paláci uskutečnilo další pokračování úspěšného...
3.2.2015
Fotky Smoking Fast Fingers Buena Vista Plzeň - A.Skillz
Druhé kolo 2.ročníku mistrovství ČR v balení tabáku proběhlu v plzeňském klubu Buena Vista 21.1.2015 včetně...
13.12.2014
fotky z mikulášské Broken Beatzz - AhZ & KamCZa
Po vydařeném zářijovém vydání jsme se vrátili zpět do Jazz Rock Domink Cafe oslavit Mikuláše. Vím, že se...
7.3.2017
EDISON - Space Jam Music @ Buena Vista club, Pilsen 14-01-2017
jungle / drum´n´bass
velikost: 92 MB
3.3.2013
Marco Van DJ - Club Mix Mission (FEBRUAR 2013)
dance, club mix
velikost: 161 MB
délka: 88m:20s
18.11.2012
Tomas Drex - Just for Fun - tech house mix 11/2012
tech-house
velikost: 106 MB
délka: 76m:32s
10.11.2012
Michael C - San's Sessions Guestmix (DI.FM - Progressive Channel) 25.10.2012
progressive
velikost: 140 MB
délka: 61m:13s
14.10.2012
Stanton Warriors - Live @ Breakspoll Awards (25.02.05)
breakz
velikost: 165 MB
délka: 120m:34s
Poslední informace před Apokalypsou
18.2.2009, středa, sekce: novinky, autor: PR, [link]
Máme pro vás asi to nejdůležitější info před poslední Apokalypsou v Bobycentru, a to praktické informace o tomto 31. „apokalypsáckém večírku“. Tak pojďme na to:) >>>(celý článek)
Nejprve asi každého zajímá line-up, tak tady je, dámy a pánové!
Construct stage
19:00 - 20:00 JERRY
20:00 - 21:30 JAMAL DJ'S
21:30 - 22:30 MISA SALACOVA
22:30 - 00:00 ADE FENTON
00:00 - 01:30 VITALIC
01:30 - 03:30 BEN SIMS
03:30 - 05:00 CJ BOLLAND & MC SCREEN
05:00 - 06:30 BORIS S & ARKUS P
06:30 - 08:00 ACID FLUX
Jagermeister stage
19:00 - 20:30 JEANISS
20:30 - 22:00 EFENDY
22:00 - 00:00 DAN COOLEY
00:00 - 02:00 LAYDEE JANE
02:00 - 04:00 MICHAL POLIAK
04:00 - 05:30 ALEXX VAN DEN BERG
05:30 - ??:?? STEPAN BRUCK
A teď praktické novinky před Virtuální realitou
- kosmetická změna vchodů pro předprodeje
Z důvodu bezpečnostních opatření, bude vchod pro fanoušky, kteří si zakoupili vstupenky v
předprodejích, o pár metrů vedle, než jste byli doposud zvyklí. Tímto vchodem se dostanete na
hlavní LaserShowHall podium.
Původní zelené dveře pro předprodeje nebudou pro vstup otevřeny.
- kosmetická změna vchodů pro výherce soutěží, VIP hostů a zástupce
mediapartnerů
Další menší změnu se dočkal také akretidační vstup, který najdete v
“půlkruhu” mezi předprodejním vstupem a původní akreditační bránou, viz.
mapka
- hlavní pokladna
Pokladna pro vstupenky bude již tradičně otevřena od 19:00 a její prodej bude končit v 07:00
ráno. Vstupenky na místě budou za cenu 550 CZK.
- nová bezpečnostní služba
Abychom se tento poslední večer ještě více cítili bezpečně a hlavně měli tento večer vše
po drobnohledem, zvolili jsme novou bezpečnostní agenturu - ti jsou napojeni na hlavního
koordinátora, který je spojen s námi. Využijte jich v případě jakýchkoliv dotazů a
problémů.
UPOZORNĚNÍ - bez povolení pořadatele je přísný zákaz instalovat a distribuovat
reklamní tiskoviny a předměty.
Na akci Apokalypsa je zakázáno donášet vlastní nápoje, drogy, zbraně a jiné nebezpečné
předměty.
Přísně zakázán je prodej vstupenek v okolí akce mimo oficiální pokladnu. Platné vstupenky
zakoupíte pouze na pokladně Bobycentra.
Vše ostatní bylo již napsáno 30x, ale věříme, že příjemných překvapení není nikdy dost
:)
Tak tedy, virtuální realita poslední Apokalypsy v Bobycentru pro vás začíná 20.2.2009 od
19:00!
Pojďme si naposledy v Bobycentru zakřičet “Make some Noise!”
Stáhněte si praktické informace na
http://www.apokalypsa.eu/lastapokalypsa.pdf
A kdy Vás čeká další Apokalypsa, s pořadovým číslem 32?
Přesně 20.11.2009. Ano, slyšíte správně, až za 9 měsíců. Důvodů pro plánovanou pauzu
bylo několik, avšak pro Vás asi nejdůležitější informace je ta, že se chceme na tento díl
daleko lépe přichystat a uskutečnit ho v nových prostorách skutečně v trochu jiné dimenzi,
než jste byli doposud zvyklí. Chceme Apokalypsu přenést do dalšího levelu, a v tomto
„kolotoči“ neustálého pořádání dalších a dalších dílů, by to nebylo
možné. Chceme pro vás nachystat další etapu, a to s velkou pečlivostí, zakládající si na
detailech a ještě více svědomitější práci, která je pro nás zábavou, koníčkem a
životem.
Sám jsem si uvědomil, kolik nápadů nebylo na Apokalypse realizováno, kolik vychytávek bylo na
“papíře”, které jsme z časových důvodů nemohli realizovat.
Zjistil jsem, že je to kolotoč, a že kolikrát to už pro nás zábava nebyla ze 100% - a to je
dle nás chyba, kterou je třeba řešit. Zastavili jsme se, podívali se okolo sebe a náš
„apokalypsácký“ instikt nám řekl “pojďme to dělat jinak,
lépe…” Máme pro Vás poslední díl v Bobycentru, který značí, že půjdeme dál,
až za hranici svých sil. Užijte si Virtual Reality a těšte se na listopad 2009!
Za pořadatelský team Apokalypsy, Dalin Vajčner (sbalit
článek)<<<
Jamal Djs - rozhovor k Apokalypse
10.2.2009, úterý, sekce: rozhovory, autor: PR, [link]
Dva kamarádi, kteří se už od útlého věku věnovali mnoha zálibám společně, se začali zajímat o elektronickou hudbu někdy kolem roku 1999. Všechno to začalo navštěvováním klubů a parties, kde byli oba uneseni atmosférou a tím, jak si DJ dokáže pohrávat s lidmi a tím tak ovlivní celou akci. >>>(celý článek)
Proto začali kolem roku 2001 oba hrát. Asi po roce inspirováni setem Space Djz, zkouší poprvé zapojit do sebe dva mixy a čtyři gramofony na jedné afterparty v nově vznikajícím klubu v Plzni. Po skvělém ohlasu a okamžité nabídce rezidentury ve zmíněném klubu, dostávají ještě větší impuls k trénování a zlepšování se. Díky dobrému technickému vybavení klubu mohli společně trénovat skoro každý den po nadcházející dva roky. Vystupovali jako Jacker vs Malda ve společných setech ze 4 gramofonů a 2 mixů. Jejich rychlé taneční techno plné různých zvratů, gradací a přesných scratchů, se tak rychle stalo vyhlášené po celém západě Čech. V té době přichází také zatím největší úspěch, a to vystoupení na každoročním open airu Forest rave v Belgii na jednom podiu s hvězdami jako jsou Marco Bailey, Redhead a Tom Hades. V létě 2005 vzniká projekt Jamal Djs. Do svého techno soundu přidávají jim čím dál více oblíbené styly jako elektro, breakbeat a progressive. Jejich společné sety se tak ještě více oživují, jsou ještě tanečnější a pestřejší než kdy předtím.
Ahoj kluci. V únoru vystoupíte na Apokalypse Virtual Reality, po boku Bena Simse,
Vitalica, Cj Bollanda. Tahle jména vám určitě nejsou cizí. Co se vám jako první u každého z
nich vybaví?
Jamal Djs: Ben Sims – jedna z techno legend
Vitalic – od tohohle pána jsme slyšeli pár tracků, ale jinak nás
minul
Cj Bolland – skvělý dj a bavič, už jsme měli tu
čest….
Sami jste se nedávno dali na dráhu producentů, máte svůj label a vydáváte tracky.
Řekněte k tomu něco bližšího...Kdy vás to napadlo, kdy proběhla realizace a co už máte na
kontě?
Jamal Djs: Tak o vlastním labelu jsme nějakou dobu přemýšleli. Když poslední
dobou člověk prolézá internetové shopy, tak tam najde spousty odpadu, a dobrou věc musí
dlouho hledat. Dalším důvodem bylo, že u nás v republice není žádný label, který by se
věnoval pouze a jenom tanečnímu technu… Proto jsme minulý rok založili Unaffected
records.
První release vyšel 30. listopadu 2008 a od té doby vychází vždy po 14 dnech další release.
Teď jsme tedy u pětky a zatím jsme vydali tracky od autorů jako Peppelino, Oliver Kucera, Kali,
Darkrow a dalších. A úspěch ? Asi že každý náš UAR release se objevil top charts
prodejnosti na shopech jako trackitdown nebo junodownload.
Máte v tomto smyslu nějaký cíl? Co chcete svou hudbou říct, čeho byste rádi
dosáhli?
Jamal Djs: Rádi bychom vytvořili stabilní a dobře prosperující digitální
hudební label, kde vychází výborná muzika. To je založené na skvělých autorech a dobrém
promu, na čemž teď usilovně pracujeme. Ať chceme nebo ne, tak budoucnost patří digitálnímu
djingu, a tomu se budeme muset všichni také přizpůsobit.
Hrajete spolu, skládáte spolu, jste tedy naladěni na jednu vlnu? Nebo je to i
otázka určitých kompromisů?
Jamal Djs: V mnoha věcech, které se nám líbí, se shodneme. Takže by se asi
dalo říct, že jsme hudebně naladěni na jednu vlnu. A občasné kompromisy jsou nutností,
ale dva lidi se vždycky nějak domluví.
Maldo, vzpomínám si, že pro tebe jako dje Maldu byl jednu dobu specifický styl brakbeat.
Platí to? Máš tendenci hledat nějaký svůj vlastní zvuk odlišný od projektu Jamal
Djs?
Malda: Pár breakbeatových placek ještě mám, občas nějaký break zahraju i do
techna, ale samostatně už ho nehraju. Ne že by mi nebavil,ale zastávám názor, že člověk se
má věnovat jedné věci a pořádně. Já teď všechno dávám do produkce Jamal Djs a nehledám
nějaký svůj osobitý zvuk. Máme toho opravdu hodně, domluvené zajímavé releasy na dobrých
labelech atd, takže momentálně nemám ani čas tvořit jako Malda….
Otázka na Jackera. Tys byl vždy takový ten turntablista, scratcher, se specifickým
techno zvukem. A hlavně dj s kufrem plným vinylů. Stále jsi zastáncem staré dobré dj školy?
Jak se díváš na nové technologie a neomezené možnosti mixování?
Jacker: Opravdu jsem nechtěl nikdy hrát z cdček, vždy jsem říkal, že deska
je deska, a její jedinečná dynamika zvuku je na cdčkách nenapodobitelná. Ale.. postupem času
jsem zjistil, že spousta dobrých producentů na deskách nevydává. A že i někteří z
těch, co na deskách vydávali, dnes už vychází jen digitálně. Spuštění našeho
digitálního techno labelu mě v tom ještě víc utvrdilo, a začal jsem častěji hrát z
cd-playerů, ať už z důvodu většího výběru hudby tak vzhledem k vlastní produkci.
Výborně, co tedy všechno potřebuje duo Jamal Djs, aby odehrálo pověstný
nekompromisní techno set?
Jamal Djs: Momentálně preferujeme spíš 4 CD playery plus dva gramce a dva
mixáky.
Na Apokalypse budete tuším podruhé. Těšíte se? Jaké pocity jste měli po
premiérovém vystoupení? Kdy to vlastně bylo?
Jamal Djs: Na párty jako je Apokalypsa se člověk vždycky těší. Je to fajn
hrát před takovým publikem, pro dje jde o výborný zážitek. Poprvé jsme hráli na dílu I
love techno s Marco Baileym před dvěma lety. Od té doby ale uběhla dlouhá doba a my se hodně
změnili. Hrajeme hodně nové ještě nevydané muziky, víc melodií a žádnej minimal !! Takže
se připravte …
Apo se bude tímto dílem loučit s prostorem Boby Centra. Dobrých míst na takové akce je
určitě málo, zajímá mne tedy, jestli si umíte představit, kde by se mohla příště
konat.
Jamal Djs: Je to určitě škoda, že je teď poslední díl na Boby. Přece jenom
každý prostor má svoje kouzlo a tam to bylo pro party luxusně vybavené. Na druhou stranu je
přesun pro party další zajímavou změnou a prostor výstaviště může poskytnout Apokalypsa
teamu mnohem větší možnosti kreativity co se týče vizuální podoby party.
Jezdíte ještě na party? Bavit se, ne jako djs. Pokud ano, podle čeho se rozhodujete?
Prostor? Jméno akce? Djs?
Jamal Djs: Na akce už moc nejezdíme, aspoň tedy poslední rok. Většinou pokud
máme nějaký volný čas tak skládáme a věnujeme se labelu.
Být djem, producentem, pořádat klubovky, sledovat novou hudbu, to je něco, o čem
spousta lidí jen sní. Jaký je váš sen?
Jamal Djs: Náš sen je produkovat hudbu na profesionální úrovni a živit se
tím.
Apokalypsa má podtitul Virtual Reality. Co to znamená? Co si představíte pod pojmem
virtuální realita?
Jamal Djs: Něco jako Matrix.. hehe.. stejně nás to nakonec všechny
čeká… alespoň vývoj naší populace k tomu spěje..
Ale v tomto případě Virtual Reality znamená a naznačuje nezapomenutelný zážitek v Boby
centru na dalším díle Apokalypsy..
Výborně, díky, a ať vám to dobře hraje. –kat-
(sbalit článek)<<<
CJ Bolland a MC Screen: belgičtí techno kazatelé
8.2.2009, neděle, sekce: novinky, autor: PR, [link]
Poprvé se na české taneční scéně objevil před jedenácti lety a zapůsobil jako uragán. Po jeho vystoupení na festivalu Summer of Love v deštivém létě roku 1998 se mezi českými klubery rozkřikla zvěst, že na pardubickém dostihovém závodišti kázal Bůh techna ústy svého proroka: vystoupilo zde duo CJ Bolland & MC Screen. >>>(celý článek)
CJ Bolland (vlastním jménem Christian Jay Bolland) byl sice vždy spojován s Belgií, ale původem je Angličan - narodil se v roce 1971 v Yorkshire. Tam také poprvé přišel do styku s muzikou. Jak sám uvádí na svých internetových stránkách, když mu byly dva roky, očarovala ho znělka rozhlasového pořadu BBC s názvem Dr. Who, která už v tehdejší době obsahovala čistě elektronické zvuky a znamenala pro něj pozdější životní zlom.
Již o rok později se ale Bollandovi stěhují do belgických Antverp. Právě zde CJ vyrůstal
a nechával se ovlivňovat belgickou novou vlnou a čímdál oblíbenějším stylem EBM neboli
electronic body music. Sám k tomu říká: "Nábožně jsem následoval kapely jako Front 242,
Neon Judgement nebo The Klinik a vše ostatní, co souviselo s novou vlnou, electrem a EBM."
Tato láska k elektronické muzice způsobila, že se CJ rozhodl začít s vlastní produkcí -
psala se druhá polovina 80. let.
CJ Bolland měl štěstí, že mohl zveřejňovat své domácí demo nahrávky v belgické
rozhlasové stanici, k tomu živě kecat s posluchači a ptát se jich na jejich názor a to vše v
době, kdy byl sotva odrostlý puberťák. Děj kolem něj nabral na rychlosti, když někdo do
belgického techno vydavatelství R&S poslal nahrávku CJovy produkce z rádia. Páska se
líbila a Bolland dostal pozvání, aby si přijel přímo do studia osahat skutečnou profi
techniku.
Jak uvádí, byl to nejlepší den v jeho životě. Strávil tehdy ve studiu R&S 32 hodin
naprosto fascinován světem, který mu zpřístupnil Renaat, sám velký boss R&S.
Následujících 5 let bylo pro CJ Bollanda maximálně nabitých produkováním a získáváním
nových zkušeností. Prvním jeho počinem u R&S byl track Do That Dance z roku 1989.
Následovaly singly pod pseudonymy The Project, Pulse, Sonic Solution, Ravesignal, Schism, Space
Opera a samozřejmě CJ Bolland. V roce 1991 vydal pecku Horsepower na EP Ravesignal III a o rok
později LP Fourth Sign s hity Camargue a Night Breed.
CJ také počal hrát jako DJ, především v rodné Anglii, kde vystupoval vedle tehdejších
hvězd jako Luke Slater, Dave Angel nebo Cisco Ferreira. V té době válcovaly kluby v celé
evropě techno hity Energy Flash (Joey Beltram), Dominator (Human Resource) nebo třeba The Vamp
(Outlander), CJova produkce za nimi rozhodně nepokulhávala. Bolland vydává koncem roku 1994 u
R&S druhé a poslední LP - Electronic Highway a podepisuje exkluzívní smlouvu na pět alb u
Polygramu. První z nich je Analogue Theatre z roku 1996 a ve stejném roce také vychází singl,
který Bollanda doslova katapultuje do stratosféry :). Jeho jméno zní Sugar Is Sweeter a stává
se singlem č.1 v americké taneční hitparádě a v británii boduje na 11. místě. Nesmrtelný
je také remix tohoto tracku, který má na svědomí houseový mág Armand Van Helden.
Následovat by měla bombastická kariéra, ale bohužel, spád věcí a zmatek kolem odchodu z
R&S Bollandovi spíše ubližují. Nové vydavatelství ho tlačí k věcem, které nechce
dělat. Může skládat pro peníze, ale cítí, že by to bylo špatně. Proto následující dvě
alba nikdy nevyjdou, protože není dostatek materiálu, se kterým by label souhlasil. CJ
naštvaně píše: "Strávil jsem několik let tvorbou toho nejlepšího ze mně a nikdy to
nebylo vydáno! Málem mě to zničilo, nemělo se to stát!"
Paradoxně ovšem v této době Bolland vytváří jedny ze svých nejlepších remixů včetně
nových verzí skladeb od Depeche Mode, Mobyho, Orbital, Svena Vaetha, přetvořil také megahit
"No Good" od Prodigy či skladbu zpěvačky Tori Amos. Konečně odchází od Polygramu a
zakládá vlastní značku Mole. Zde nemusí doufat, zda bude jeho materiál vydán, až ho někdo
schválí a nově nabytá svoboda ho opět nabíjí kreativitou. Zodpovídá zase sám za sebe.
Chcete-li poznat, jakou silou disponuje Bollandova produkce, pusťte si track The Prophet (Kazatel),
který patří k nejznámějším z Bollandovy dílny:
MC Screen, vlastním jménem Pieter Verschueren, pochází z Belgie a provází Bollanda na některých jeho vystoupeních. A co je zajímavé, jezdí spolu především do Česka. Nutno přiznat, že zde mají opravdový kotel fanoušků. Pokud mezi ně již patříte nebo jste pouze zvědaví, jak může znít dobrý MCing do ostrého techna, nesmíte chybět 20. února v brněnském Bobycentru na Apokalypse Virtual Reality.
(sbalit článek)<<<
V Bobycentru Apokalypsa definitivně poslední
31.1.2009, sobota, sekce: novinky, autor: PR, [link]
Ano, slyšíte správně a není to žádná zavádějící spekulace či kalkul - je to potvrzeno.
Pořadatelé Apokalypsy, firma Apokalypsa s.r.o. po vyjednávání s Bobycentrem přichází pro mnohé se šokující informací - Apokalypsa Virtual Reality je v Bobycentru poslední.
Vyplynulo to tak ze změn podmínek Bobycentra, celou situaci komentuje Dalibor Vajčner, jednatel Apokalypsa s.r.o. >>>(celý článek)
“Bobycentrum změnilo podmínky pro pořádání tanečních akcí, na které neumíme v
dalších konáních Apokalypsy reagovat jinak, než přesunem do jiných prostor. V případě
Apokalypsy se bude jednat o přesun na brněnské výstaviště a to konkrétně do haly G1 a do
nejmodernějšího, ještě nedokončeného pavilon P.”
Apokalypsa tímto krokem dává jasně najevo, že podmínky Bobycentra jsou pro ně nepřijatelné.
“Museli bychom buď výrazně zdražit vstupné nebo dělat méně zajímavý program
vystupujících, a to rozhodně nechceme. Apokalypsa má svůj standart, který nechceme snižovat,
ba naopak, naším cílem je jít výš a být stále tím skutečným techno eventem”
Nicméně přesun na výstaviště je pro pořadatele také výzvou pro to, posunout Apokalypsu o
další „level“, navíc kapacitní podmínky obou zmiňovaných pavilonů jsou
přijatelnější, než prostory Bobycentra.
„U předchozích dílů jsme se setkali s narůstající návštěvností a publikum vždy
nebylo až tak spokojeno, neboť kapacita Bobycentra už prostě pro naše podmínky nestačila. I z
tohoto důvodu je přechod na výstaviště rozhodně dobrým krokem.“
Pořadatelé svůj přesun vnímají jako možnost posunout fenomén akcí Apokalypsa dále a
návštěvníkům jsou připraveni nabízet daleko lepší ceny na barech, vyškolenou obsluhu a
hlavně příjemné sedačkové boxy, které dle nás na velkých halových akcích vždy
chyběli.”
Dalibor Vajčner se k přesunu dále vyjadřuje: “Vidím to jako krok dál, více místa a
pohodlí pro návštěvníky - ruku na srdce prostory Bobycentra Apokalypse byly již malé a lidé
byli z vysokých návštěvností často akorát nespokojení. Také to vidím jako příjemnou
výzvu pro větší vizuální kreativity, které jsou v pavilonu P a G1 neomezeny.
A jak to bude s nastartovanou Citadelou? “ Prozatím není známo a v těchto dnech nemohu
její konání potvrdit. Určitě s Citadelou chceme jít dál a pokračovat, jelikož její návrat
nás mile potěšil. Myslím, že situaci ohledně pokračování budeme znát během několika
týdnů.”
Takže znovu opakujeme: V Bobycentru je Apokalypsa Virtual Reality definitivně poslední, a
doufáme, že ji jako poslední edici na tomto místě odměníte velkým potleskem a rozloučíte
se tak, jak se to v této éře celkem 9 let sluší a patří.
(sbalit článek)<<<
Tisková zráva Apokalypsa Virtual Reality
6.1.2009, úterý, sekce: partylist, autor: PR, [link]
Vcházíme do další série, startujeme nový díl - troufneme si říct fenoménu - akcí Apokalypsa. Dříve ale, než jej představíme, chceme Vám vyjádřit velké díky a respekt. Za co? Za Vaši podporu, úžasnou atmosféru, kterou vždy dokážete vytvořit a v neposlední řadě také za číslo 31 – neboť jen a jen díky Vám se Apokalypsa může pochlubit již třicátým prvním pokračováním. >>>(celý článek)
Před námi je tedy další díl, který jsme tentokrát nazvali „Virtual
Reality“. Opět jsme s velkou pečlivostí vybírali vystupující umělce a
sestavovali celý koncept, který ukáže, jakým směrem se bude Apokalypsa v následující
dekádě dílů ubírat.
Pokud se Vám alespoň trochu líbila „virtuální brána“, tedy propojení hlasu s
audiovizualizací a hudební rozmanitost Apokalypsy Jubileum (www.youtube.com/watch?v=-5V_6mE56oY),
slibujeme, že termín 20.2.2009 bude pro Vás skutečným „virtuálním“
zážitkem.
Tématem Apokalypsy 20.2.2009 je tedy VIRTUÁLNI
REALITA.
Na samotném vrcholu hvězdného line upu únorové Apokalypsy bude stát osobnost, která svým
nesporným talentem, profesionalitou a nezapomenutelnými výkony na vystoupeních po celém
světe jednoznačně dokazuje, že je právem označována za jednu z nejzásadnějších postav
světové taneční scény. Francouz, který umí své fanoušky dostat do skutečného varu, jehož
naprosto specifický a charakteristický sound z něj dělá „mistra svého oboru“,
kterým je, dle jeho vlastních slov, elektrizující techno. Tento doslova magický DJ a producent
vám na Apokalypse nabídne tak trochu jinou hudební realitu a my pevně věříme, že ji
přijmete za svoji. A aby toho nebylo málo, tato osobnost se kromě vytříbeného citu pro hudbu
projevuje i jinak, na taneční scéně se totiž pohybuje s pověstnou francouzskou elegancí -
zahrává si s médii, která úmyslně mystifikuje o svém původu a i když má poptávky na
hraní z mnoha zemí na každý víkend, pečlivě si vybírá, kde zrovna vystoupí. Své
přítomnosti na akcích totiž přisuzuje i jiný, vyšší smysl, chce být pro publikum
ojedinělý a „speciální“. A možná i z tohoto důvodu je každá jeho
návštěva jakékoliv party tak výjimečná. On sám se považuje za člověka, jehož hlavní
pracovní i životní náplní je hlavně produkce. Co se totiž týká charakterizace jeho
osobnosti, jedná se o introvertního, seriózního a uvědomělého muže, který hraní bere
víceméně jako přechod do jiné, otevřenější osoby, která „má dovoleno“ užít
si každou akci.
A je to právě a v první řadě vynikající produkce, která tohoto Francouze dostala na vrchol
– singly, jako „Poney“, nebo „My Friend Dario“, není asi třeba nijak
dlouze představovat.
Dámy a pánové, čeká Vás jeho první halové vystoupení v ČR, livePA set, který on sám pro
Apokalypsu označil jako - SELEKTOR SET - VITALIC
Sleduj: www.youtube.com/watch?v=F52dx9Z0L5k
Teď jistě zpozorní všichni, kteří
mají rádi hardgroove techno, často ovlivněné soundem Jižní Ameriky a také excelentní hru ze
tří gramofonů. Aniž byste viděli, o koho jde, už při jeho prvním mixu okamžitě
poznáte, kdo Vám toto techno servíruje s takovou přesností, s jakou to umí pouze a jenom on.
Osobnost, která během své kariéry založila neuvěřitelných 9 labelů (Theory, Killabite,
Hardgroove, Native, Ingoma, Symbolism, Assembly,KB Records inc, Split Music), skutečná legenda,
která na Apokalypsu přichází ze známé agentury Dynamix. DJ, označován také jako “3
Deck Master”, “Human Ableton”, nebo “The Machine”, neustále cestuje
za hraním po celém světě a získává si publikum na svou stranu na uznávaných akcích a v
klubech, jako jsou třeba Liquid room, Sonar, Awakenings, Rex, Circuito, I love
Techno… Jeho charismatické vystupování, pověstná energie, kterou dokáže šířit mezi
publikum a v první řadě nesporný talent z něj dělají jednoho z nejžádanějších DJů
současnosti a absolutní špičku britské taneční scény. Výčet těch nejzásadnějších
vydaných desek z jeho celé kariéry nám v tomto případě přijde až bezpředmětný, neboť
abychom zmínili každý významný počin, bylo by třeba prostoru daleko víc. U tohoto DJe totiž
až neuvěřitelným způsobem platí, že z téměř každého vydaného releasu se brzy stává
obrovský hit. Dovolte, abychom Vám tedy představili dalšího vystupujícího, významnou postavu
světového techna, kterou není nikdo jiný, než BEN SIMS
Sleduj: www.youtube.com/watch?v=k0Tc0H5I3XI
U Anglie ale ještě chvíli zůstaneme. A jak bychom Vám stručně a jasně přiblížili
dalšího z DJů? Asi nejvíc ho vystihnou následující hesla – promyšlené, industriální
a ostré techno, vynikající image a nekompromisní styl mixu. Blízký kolega oblíbených Space
DJz – který si mimochodem na jedné z uplynulých Apokalyps zahrál společný versus set s
Benem Longem – si sám Apokalypsu zvolil jako to nejlepší místo k oslavě nejen deseti let
působení na scéně, ale také svých narozenin, které má právě 20.2. Můžeme tedy
oprávněně očekávat, že jeho set bude skutečně výjimečný a řekněme,
„oslavný“. Velmi aktivní producent, který vydal více než 50 desek na mnoha
zvučných labelech, se přijede opět ukázat českému publiku – a my víme jediné - že
Vás nezklame – ADE FENTON
Sleduj : www.youtube.com/watch?v=bPttMHQO6EY
Říkáte si, že by se na Apokalypse mohla také objevit dokonalá souhra DJe a MCho? Pokud
zavzpomínáte, jaká vystoupení DJs společně s jejich „zpěváky“ byla v historii
české scény skutečně nezapomenutelná, mnohým z vás se jistě vybaví dvě jména, která
dokázala, že takovým spojením se dá vytvořit zážitek, který si už navždy uchováte v
srdci.
Jejich vystoupení jsou totiž naprosto charakteristická množstvím energie, která se doslova
valí z jejich společné show. Výsledkem jejich spolupráce je unikátní sound, vytvořený
pečlivým výběrem desek, navíc umocněný hlasem MCho Screena. Už tušíte, kdo tvoří tu
důležitější část tohoto dua? Autor takových hitů jako Sugar is Sweeter, It Ain´t
Gonna Be Me, Carmague, či alb The Analogue Theatre a 4th Sign, singlu See Saw, a remixu The
Prophet. Ano - CJovým hlavním cílem zůstává, stejně, jako na jeho předchozích vystoupeních
v ČR, především pobavit publikum – a to také od něj a MCho Screena v únoru očekávejte
- CJ BOLLAND & MC SCREEN
Sleduj : www.youtube.com/watch?v=_vYchCIuJJo
K Apokalyse už neodmyslitelně patří také tvrdší podoba techna. Tentokrát jsme pozvali dva
„ostré“ německé DJe, které jsme vám už dříve představili na uplynulých dílech
– nicméně každého na jiném. Jejich sety ale dodnes považujeme za to nejlepší z toho,
co nám DJs ze stylu hardtechno doposud představili. Proto věříme, že spojení těchto dvou
jmen ve společném setu bude skutečně dokonalé. Odborníci na rytmické hardtechno tracky,
často doplněné vokálem, nebo jiným melodickým, či funky prvkem, které rozhodně
nepostrádají svou originalitu, kolegové takových jmen, jako jsou Felix Kröcher, Robert
Natus, Sven Wittekind, nebo O.B.I., kteří se na základě vzájemného „souznění“
rozhodli vystupovat společně – ve speciální projektu - TETRAPAK aka
BORIS S & ARKUS P
Sleduj : www.youtube.com/watch?v=pRLwzG9EhYc
www.youtube.com/watch?v=TDFFwJNC1fg
Posledním zahraničním vystupujícím pak bude jeden z nejlepším hardtechno DJů a producentů z
Mexika, pro kterého je charakteristické zejména agresivní, undergroundové pojetí tohoto
stylu, nezadržitelné BPM, často přesahující číslo 155 a také komunikace s publikem, na
které si velmi zakládá. Své desky vydává na mnoha známých labelech, zmíníme například
Primary Instinct, nebo anglický Bare Cheek Rec. DJ, který sám říká, že se neustále snaží
„jít proti proudu“ – ať už ve stylu svého hraní, nebo v produkci, jejíž
základ tvoří nejen výtečné vlastní tracky, ale také celá řada remixů pro osobnosti, jako
jsou DJ Ocram, Tony Slicer, Weichentechnikk, Jackhamma, O.B.I., nebo Waldhaus. Jsme si jisti, že
takovou show, jakou tento DJ předvede, Bobycentrum doposud nezažilo – ACID
FLUX
Sleduj : www.youtube.com/watch?v=NZl_IfhP0EY
Speciálně pouze pro Apokalypsu Virtual Reality se právě v dílnách Městského divadla v Brně
realizují plány a základy hlavního pódia - ano, pouze pro tento díl se vyrábí speciální
dynamické pódium a můžeme jen prozradit, že DJ pulty budou 2, avšak vy vždy uvidíte pouze
jeden!
Investice také směřují do animátorského studia a filmových ateliérů Barrandov, kde se
již od počátku měsíce pilně připravují materiály pro propojení projekcí s hlasem tzv.
uvaděčem celého večera. Na místě následně pak nebudou chybět videoprojekce - vše pod
hlavičkou Cube Vision - samozřejmě na LED stěnách (dvojitá stěna) firmy Livela. Laserová
show pro virtuální realitu bude v kompetenci osvědčených Ministry SK. Samozřejmě celý
„arzenál“ nemůžeme hned prozradit, avšak myslíme, že již teď víte, jaká
strhující show se chystá.
Po Michaelu Burianovi, Trávovi, Johnu B či Loutkovi přichází na druhé pódium další
zajímavý headliner, a to dáma, která svým tanečním soundem vyprodává kluby nejen po celé
České republice, LAYDEE JANE.
Druhá stage dále nabídne rezidenta Apokalypsy, výtečného producenta, MICHALA
POLIAKA, z Roxy nás navštíví její produkční a osvědčený DJ DAN
COOLEY, klub 7nebe vysílá svojí rezidentku a naději - Djku JEANISS,
klubovka E-motion svého zástupce STEPANA BRUCKA, techhousová noc KINETIC na sebe
upozorní tech-housovým Djem EFENDYM, v roli vystupujícího se také představí
partyfotograf a známá postava všech výtečných mejdanů - ALEXX VAN DEN BERG.
Samozřejmě také druhý floor dostává své vlastní externí ozvučení - NEXO ALFA.
Vstupné do virtuální reality Apokalypsy 31 zůstává na 449,- v
předprodejních sítích TicketPro, TicketPortal, Eventim, serverech rave.cz, techno.cz a websound.eu.
Přesný rozpis předprodejních míst (i bez poplatků předprodeje) zjistíte na www.apokalypsa.eu
Virtuální realita Apokalypsy má své datum 20.2.2009, Brno, Bobycentrum
(sbalit článek)<<<